حجاب
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1

نماز و عترت




 

 

 

رخت ِ زیبای آسمانی را* خواهرم با غروربر سَر کن
* نه خجالت بکش نه غمگین باش * چادرت ارزش است باور کن
بوی - زهرا و مریم و هاجر* از پَر ِ چادرت سرازیر است
بِشکند آن قلم که بنویسد * دِمُدِه گشت و دست و پا گیر" است



نظرات شما عزیزان:

پاسخ به شبهات
ساعت13:09---7 مرداد 1392
سلام من هم مثله شما يه وبلاگه مذهبي درست کردم وبلاگه زيبايي داري اگه ميشه منو به عنوات پاسخ به تمامه شبهه ها ثبت کن بيا به وبلاگم نظر بزار بگو به چه اسمي ثبتت کنم آدرس وبلاگتونم در وبلاگم بنويسيد حتما

پاسخ به شبهات
ساعت13:09---7 مرداد 1392
سلام من هم مثله شما يه وبلاگه مذهبي درست کردم وبلاگه زيبايي داري اگه ميشه منو به عنوات پاسخ به تمامه شبهه ها ثبت کن بيا به وبلاگم نظر بزار بگو به چه اسمي ثبتت کنم آدرس وبلاگتونم در وبلاگم بنويسيد حتما

پاسخ به شبهات
ساعت13:03---7 مرداد 1392
سلام من هم مثله شما يه وبلاگه مذهبي درست کردم وبلاگه زيبايي داري اگه ميشه منو به عنوات پاسخ به تمامه شبهه ها ثبت کن بيا به وبلاگم نظر بزار بگو به چه اسمي ثبتت کنم آدرس وبلاگتونم در وبلاگم بنويسيد حتما

khalil
ساعت14:51---1 آبان 1391
سلام.فقط حجااااااااب.شهادت مظلومانه باقرالعلوم رابه شماتسلیت عرض میکنم.سربزنید.یاعلی

بی وفا
ساعت9:25---15 تير 1391
گفتم شبی به مهدی اذن نگاه خواهم
گفتا که من هم از تو ترک گناه خواهم
میلاد امام زمان عج مبارک
اگه مایل بودید بیایید تبادل
یازهـــــرا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 8:14 ::  نويسنده : ملیحه